PR3

[vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” equal_height=”yes” content_placement=”bottom” bg_image=”4031″ bg_position=”center top” bg_repeat=”no-repeat” bg_color=”#2b2b2b” scene_position=”center” video_bg=”use_video” enable_video_color_overlay=”true” video_overlay_color=”#0a0a0a” text_color=”light” text_align=”left” top_padding=”15%” bottom_padding=”10%” id=”culture” overlay_strength=”0.3″ enable_shape_divider=”true” shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”fade-in” shape_type=”straight_section”][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” top_margin=”10%” bottom_margin=”0%” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][split_line_heading]

Media relations

[/split_line_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” bg_color=”#ffffff” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” top_padding=”2%” bottom_padding=”7%” id=”about-text” overlay_strength=”1″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none” enable_animation=”true” animation=”fade-in-from-bottom”][vc_column_text css=”.vc_custom_1568639020119{padding-bottom: 1.5% !important;}”]

Wiele firm i instytucji zadaje sobie pytanie: jak zbudować efektywne, oparte na współpracy i zrozumieniu relacje z dziennikarzami? Jak regularnie „pojawiać się” w mediach w pozytywnym kontekście? Cóż, chętnie zdradzę Ci przepis na sukces w tej materii i pomogę zaprojektować profesjonalną komunikację z dziennikarzami. Komunikację, która nie będzie nudna i sztampowa, ale interesująca, skuteczna i długofalowa. Przez lata mojej pracy w roli rzecznika prasowego wypromowałem setki tematów, które pojawiały się w mediach regionalnych, ogólnopolskich i zagranicznych, przynosząc duże zyski wizerunkowe.

Pomogę Ci zrozumieć rolę mediów i sposób ich funkcjonowania we współczesnym świecie. Określimy potencjał medialny Twojej organizacji, tworząc bazę najciekawszych tematów w komunikacji z mediami. Zaprojektuję funkcjonowanie biura prasowego w Twojej firmie i instytucji, czyniąc z niego skuteczną komórkę wzmacniającą budowanie profesjonalnego wizerunku Twojej organizacji. 

[/vc_column_text][vc_row_inner column_margin=”default” text_align=”left”][vc_column_inner column_padding=”padding-3-percent” column_padding_position=”top-bottom” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” width=”1/2″ tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none” enable_animation=”true” animation=”fade-in-from-bottom”][vc_column_text css=”.vc_custom_1568639091388{padding-right: 10% !important;}”]

W ramach działań oferuję m.in.:

  • audyt i analizę dotychczasowych działań komunikacyjnych Twojej organizacji w obszarze media relations

  • stworzenie strategii promocji medialnej

  • zaprojektowanie biura prasowego i wyposażenie go
    w niezbędne narzędzia komunikacyjne (informacje prasowe, monitoring mediów)

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner column_padding=”padding-3-percent” column_padding_position=”top-bottom” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” width=”1/2″ tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none” enable_animation=”true” animation=”fade-in-from-bottom” delay=”100″][vc_column_text css=”.vc_custom_1568639167326{padding-right: 10% !important;}”]

  • stworzenie dedykowanej bazy dziennikarzy

  • szkolenie w zakresie wystąpień publicznych dla pracowników biura prasowego  oraz wszystkich osób w organizacji

  • stałe doradztwo i konsultacje w zakresie relacji z dziennikarzami (w tym: wsparcie w sytuacjach kryzysowych)

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

Scroll to Top