Wiele firm i instytucji zadaje sobie pytanie: jak zbudować efektywne, oparte na współpracy i zrozumieniu relacje z dziennikarzami? Jak regularnie „pojawiać się” w mediach w pozytywnym kontekście? Cóż, chętnie zdradzę Ci przepis na sukces w tej materii i pomogę zaprojektować profesjonalną komunikację z dziennikarzami. Komunikację, która nie będzie nudna i sztampowa, ale interesująca, skuteczna i długofalowa. Przez lata mojej pracy w roli rzecznika prasowego wypromowałem setki tematów, które pojawiały się w mediach regionalnych, ogólnopolskich i zagranicznych, przynosząc duże zyski wizerunkowe.
Pomogę Ci zrozumieć rolę mediów i sposób ich funkcjonowania we współczesnym świecie. Określimy potencjał medialny Twojej organizacji, tworząc bazę najciekawszych tematów w komunikacji z mediami. Zaprojektuję funkcjonowanie biura prasowego w Twojej firmie i instytucji, czyniąc z niego skuteczną komórkę wzmacniającą budowanie profesjonalnego wizerunku Twojej organizacji.